دستگاه تصفیه هوا 7 مرحلهای رپس مدل RAP-410


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 بهمن 1401
بازدید : 800
نویسنده : فواد

دستگاه تصفیه هوا 7 مرحلهای رپس مدل RAP-410

  • دستگاه تصفیه کننده هوا اکسی باکس مدل Aero-Pure
  • Mi Air Purifier 3
  • پنل کنترل لمسی
  • دارای خاصیت یون ساز که تصفیه هوا از نوع فعال است
  • ایجاد تنفس بهتر
  • محدوده وزنی
  • هوا کشی به اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا رپس با سرعت بالای تصفیه و همچنین صدای کم، یک گزینه عالی برای منازل، ادارات و خرید اینترنتی تصفیه کننده هوا شیائومی مراکز درمانی است. امروزه آلودگی هوا به دلایل گوناگون نه تنها در شهرهای بزرگ، بلکه در شهرهای کوچک تر نیز رخ میدهد. این آلودگی ممکن است در فصل سرما و بر اثر وارونگی دما ذرات آلاینده را در اطراف ما محبوس کند. همچنین گرد و غبار و خاک، پدیده ای است که اخیرا در بسیاری از شهرهای جنوبی، غربی و مرکزی کشور مشاهده میکنیم. این ذرات گرد و غبار نیز شرایط تنفس را برای افراد به ویژه گروه های حساس سخت تر میکند. کیفیت هوایی که در منزل، محل کار و تحصیل تنفس میکنیم، علاوه بر سبکی تنفس، میتواند در ایجاد عارضه هایی مثل سردرد، سرگیجه و حتی بیماری تنفسی و قلبی و نقش داشته باشد. اما بهتر است بدانید تاثیر خرید دستگاه تصفیه هوا تنها در زمان مواجهه با آلودگی نیست. بسیاری از دستگاه ها امروزه علاوه بر آلودگی، مجهز به لامپ یو وی هستند.

گیاهان چطور هوای اتاق را تصفیه میکنند؟

Air Purifierرا تا میزان قابل توجهی کاهش دهند. در ادامه گیاهانی که ناسا معرفی کرده را برای شما معرفی میکنیم. دکتر ولترتون تحقیق دیگری در خصوص توانای گیاهان در جذب فرمالدهید انجام داد، او گیاهانی رو که توانایی از بین بردن و جذب فرمالدهید رو داشتتند در یک فضای بسته قرار داد و محل آزمایش را با فرمالدهید پر کرد پس از گذشت مدتی گیاهان میزان این ماده را در هوا به شکل قابل توجهی کاهش دادند، حال شاید برای شما سوال پیش اومده باشه که اصلا فرمالدهید چیه؟ فرمالدهید یک سم خانگی است که از لوازم خانگی خارج میشود و هوای خانه را آلوده میکند. گیاهان چطور هوای اتاق را تصفیه میکنند؟ به نظر من و طبق تحقیقات انجام شده روی گیاهان میشه گفت که گیاهان تسفیه کننده هوا یکی از بهترین و ضررترین راهها برای از بین بردن آلودگی هوا مخصوصا داخل خانه می باشد. چون گیاهان میتونند به راحتی سموم و مواد شیمایی موجود در هوا را جذب کنند و بجای آن به شما هوای تازه تحویل دهند.

در جهان مطرح نماید. از سوی دیگر این شرکت همگام با حرکت سبزدر جهان درراستای مصرف بهینه انرژی وحفظ محیط زیست گام های مهمی برداشته که شاخصهای آن در زیر مشخصات محصولات گازر و بر چسب انرژی آنها مشهود است . شرکت گازر از آغاز با سایر برند های معروف و تولید کنندگان پیشرو جهان از کشورهای ایتالیا ، ژاپن ، دانمارک و … جهت تامین قطعات همکاری و مشارکت داشته تا بتواند کیفیت غیر قابل پرسشی را برای خود تأمین نماید. برند های خوشنامی چون توشیبا ، میتسوبیشی ، هیتاچی ، گراندفوس ، سیت ، زیلمت ، ایمیت و … همواره بخشی از قطعات تشکیل دهنده محصولات گازر بوده اند.هم اکنون حدود 90% محصولات گازر مونتاژ کشور چین می باشد و کماکان قطعات از کشورها ی اروپایی و ژاپن و برندهای پیشرو در قطعات یدکی تأمین می گردد. «تصفیه کننده هوا 3M مدل FAP04» شرکت3M با پیشینه بیش از 100 سال، در سال 1904 با نام Minnesota Mining and Manufacturing در کشور آمریکا راه اندازی شد.

چرا که هوای داخل خانه نسبت به هوای بیرون راکد تر است.

ذرات معلق موجود در هوا اگر غلظت آنها بالاتر از حد مجاز باشد حتی می تواند باعث مرگ و میر شود. علاوه بر آلودگی هوای بیرون که به داخل خانه هم ورود پیدا می کند، آلودگی هوا ی داخل خانه نیز مهم است که به مراتب خطرناک تر از هوای بیرون است. چرا که هوای داخل خانه نسبت به هوای بیرون راکد تر است. سازمان جهانی بهداشت: در کشورهای کم درآمد یا با درآمد متوسط، آلودگی ناشی از پخت و پز در داخل خانه و آلودگی هوای خارج خانه عامل نیمی از موارد عفونت حاد دستگاه تنفس تحتانی در کودکان زیر پنج سال است. طبق مطالعات انجام شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده امریکا، غلظت بسیاری از VOCها( ترکیبات آلی فرار ) در داخل منزل ،تا ده برابر بیشتر از هوای محیط بیرون است. در داخل منزل شاهد کُرک فرش ، مبل ، پتو و بالش ،موهای کوتاه و ریز ، گردو غبار، متصاعد شدن گازهای سمی ناشی از رنگ مبلمان و مصنوعات چوبی ، بو و دود سیگار ، بو و بخار غذا ، شوره و موی حیوانات خانگی، آلرژن ها ،ویروس و باکتری ها و …

تصفیه هوا شیائمی

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه تصفیه کننده هوا مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۰ نمونه دستگاه تصفیه کننده هوا ارزان و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید. توانایی تولید ۹ میلیون pcs/cc یون منفی و ۷.۵ میلیون pcs/cc یون مثبت. توانایی تولید ۹ میلیون pcs/cc یون منفی و ۷.۵ میلیون pcs/cc یون مثبت. توانایی تولید ۳ میلیون pcs/cc یون منفی و ۲.۵ میلیون pcs/cc یون مثبت. توانایی تولید ۳ میلیون pcs/cc یون منفی و ۲.۵ میلیون pcs/cc یون مثبت. توانایی تولید ۶ میلیون pcs/cc یون منفی و ۵ میلیون pcs/cc یون مثبت. توانایی تولید ۶ میلیون pcs/cc یون منفی و ۵ میلیون pcs/cc یون مثبت. امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه تصفیه کننده هوا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

Air Purifierبنابراین، این نوع دستگاهها برای استفاده در محیط منزل گزینههای بهتری بهحساب میآیند. در جدول زیر مطرحترین فناوریهای تصفیهی هوا و مزایا و معایب هر کدام را مشاهده میکنید. از سایر فناوریهای استفادهشده در این دستگاهها میتوان به کربن فعال (Activated Carbon) و اشعهی ماورای بنفش اشاره کرد. کربن فعال بهدلیل فرایندهایی که روی آن اِعمال میشود، منافذی بسیار ریز و خاصیت جذب و میکروبزدایی فراوانی دارد. نقش کربن فعال حذف بو و بهدامانداختن ذرات شیمیایی معلق در هوا است. علاوهبراین، اشعهی ماوراءبنفش میتواند آلایندههای انباشتهشده روی فیلترهای دستگاه تصفیه را خنثی کند. میزان تأثیرگذاری اشعه به زمانی بستگی دارد که این آلایندهها درمعرض آن قرار میگیرند. مهمترین بخش دستگاه تصفیهی هوا، فیلترهای آن است؛ بنابراین، نوع و کیفیت فیلترهای بهکاررفته در دستگاه نقش تعیینکنندهای در تأثیرگذاری آن ایفا خواهند کرد. فیلترها باید آلایندههایی مانند پشم و پرز، غبار، دود، بو و دیگر موارد مضر موجود در هوا را به خود جذب کنند.

Air Purifierاین به این معنی است که دستگاههایی با فیلتر کلاس EPA میتوانند اکثر ذرات آئروسل را از هوا حذف کنند. زیرا ۹۹.۵٪ مواد معلق را بین ۰.۱ تا ۱ میکرومتر از هوا حذف میکنند. به غیر از ذرات آئروسل آلوده به ویروس، ذرات مضر دیگری مانند گرد و غبار، کنه، موی حیوانات، گازها، بو را نیز از فضای اطراف حذف میکند. رابطه بین اندازه اتاق و میزان جریان هوا: چه دستگاه و برای چه هدفی مناسب است؟ زمانی که حرف انتخاب دستگاه به میان میآید، انتخاب اندازه اتاقی که در آن دستگاه استفاده میشود به مسئله مهمی بدل میشود. به طور کلی، برای از بین بردن ذرات آلرژیزا، پرز و کنه هوای درون اتاق باید ۳ بار در یک ساعت تمیز شود. اما طبق مطالعاتی که در دانشگاه مونیخ صورت گرفته، برای کاهش خطر ابتلاء به ویروس کرونا باید تا ۶ بار در ساعت هوا فیلتر شود. اگر مساحت اتاق ۶۰ متر مربع و ارتفاع آن ۳ متر است، پس باید ۱۸۰ متر مربع هوا در این مساحت جابجا شود.

در این مراحل آلاینده های فیزیکی و ذرات معلق حذف میشوند.

Air Purifierگاز ازن دارای خاصیت ضدعفونی کننده بالایی است. نوع پیشرفته این دستگاه، تصفیه فرابنفش (UV) است. این دستگاه از نظر عمکلرد و هزینه در رده مطلوب قرار دارد. فیلترهای این دستگاه از دو نوع فیلتر کربن فعال و فیلتر هپا و هم فیلتر ضدعفونی کننده فرابنفش هستند. هوا در این دستگاه، در شش مرحله تصفیه میشود. در مرحله اول تا سوم هوا توسط کاتالیزور سرد، فیلتر کربن فعال سلولی و فیلتر آنتی باکتریال تصفیه میشود. در این مراحل آلاینده های فیزیکی و ذرات معلق حذف میشوند. در مرحله چهارم تا ششم به ترتیب فیلتر هپا، ضدعفونی کننده فرابنفش و فیلتر یونیزاسیون کار تصفیه را انجام میدهند. هو با گذشت از این شش مرحله کاملا پاک و تمیز خواهد شد. وزن این دستگاه ۶.۸ کیلوگرم است و برای فضاهایی با متراژ بین ۴۰ تا ۶۰ متر مناسب است. این دستگاه بهترین وسیله برای پاک کردن هوا در منازل مسکونی می باشد.

سوالات جدیدی درباره تصفیه هوا پاسخ داده شد و چرا باید هر کلمه این گزارش را بخوانید

Air Purifierپس از تمیز کردن فیلترهای دستگاه تصفیه کننده هوا آنها را کاملا خشک کرده و در جای خودشان قرار دهید. لازم به ذکر است که به جای مخلوط آب و سرکه میتوانید از مخلوط آب و مایع ظرفشویی هم استفاده کنید. در این روش، باید مقدار آب اندازهای باشد که آب روی فیلترها را به طور کامل بگیرد. اگر فیلترها بزرگ بودند و نتوانستید آنها را در سینک ظرفشویی بشویید، میتوانید به وسیله یک شلنگ آب آنها را بشویید. توجه داشته باشید، آب در این روش نباید فشار زیاد داشته باشد چرا که فشار آب زیاد میتواند فیلترها را خراب کند. بعضی از سیستمهای تهویه هوای جدید قابلیت پاکسازی به صورت اتوماتیک را دارند. در این ساختار سیستمهای تهویه هوا را میتوان به وسیله یک براش قیمت تصفیه هوا شیائومی 4 Pro تمیز کرد. اگر سیستم شما از این قابلیت برخوردار است میتوانید روی حالت اتوماتیک آن را تنظیم نمایید. مدلهای مختلف دستگاههای تصفیه کننده هوا گرین، شیوههای متفاوتی برای تمیز کردن فیلترها دارند. بعضی از فیلترها را میتوان هر دو هفته یک مرتبه تمیز کرد و بعضی دیگر را باید هر 30 روز یک بار پاکسازی نمود.

هرچه دسیبل کمتر باشد، آرامش بیشتری خواهید داشت.

Air Purifierدستگاههای بزرگ تصفیه هم ازلحاظ وزن و هم ازلحاظ هزینه سنگین هستند و فضای زیادی اشغال میکنند. توصیه میکنیم که هنگام خرید دقت کنید دستگاه سروصدای زیادی تولید نکند. بلندی صدای تولیدی دستگاه عموماً در مشخصات دستگاه با دسیبل (db) مشخص شده است. هرچه دسیبل کمتر باشد، آرامش بیشتری خواهید داشت. دربارهی مصرف برق و بهینهبودن و برچسب مصرف انرژی دستگاه نیز باید دقت کافی بهخرج دهید؛ چراکه دستگاه پرمصرفی که شبانهروز کار کند، میتواند باعث شود در پایان ماه با مشاهدهی قبض برق بیماریهای تنفسی را ترجیح دهید! بهتر است در خرید دستگاه تصفیهی هوا خساست بهخرج ندهید؛ زیرا دستگاههای ارزانتر متعاقباً عملکرد ضعیفتر و احتمالاً درادامه خرج بیشتری در پی خواهند داشت که میتواند شامل هزینهی فیلترها و مصرف برق باشد. هزینهای که بابت خرید دستگاه تصفیهی هوا باکیفیت میپردازید، هزینهای است که برای تأمین سلامت خود و اعضای خانواده پرداخت میکنید. پس تاحدممکن از خرید دستگاههای ارزان و بیکیفیت خودداری کنید؛ زیرا این دستگاهها نهتنها کمکی به سلامتی شما نخواهند کرد؛ بلکه در مواقعی میتوانند حتی تأثیر منفی نیز بر سلامت شما بگذارند.

  • محدوده مساحت تحت پوشش
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • هزینه نگهداری دستگاه تصفیه هوا چقدر است؟
  • قفل کودک
  • سرویس دورهای
  • توجه به سایز اتاق
  • حسگر تشخیص آلودگی هوا و عملکرد خودکار دور فن

 

Air Purifierحمل آسان: دستگاه های پرتابل را خریداری کنید این دستگاه ها قابلیت جابهجایی دارند و به راحتی می توان آن ها را جابهجا کرد و در جاهای مختلفی استفاده کرد. هر چه اندازه دستگاه کوچکتر و سبکتر باشد حمل آن آسان تر می شود. صدای دستگاه: دستگاهی بخرید که صدای زیاد تولید نکند به عبارت بهتر بی صدا باشد. اگر دستگاه مورد نظر صدای زیادی ایجاد نماید موقع خواب نمی توان از آن استفاده کرد. صدای این دستگاه ها با واحد دسیبل روی آن ها نوشته شده است هرچه این مقدار کمتر باشد دستگاه صدای کمتری تولید می کند. امکانات: این دستگاه ها دارای آپشن های مختلفی هستند که با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. برای مثال دارای صفحه نمایشی هستند که زمان تعویض فیلتر را نمایش می دهد. برخی دارای سنسور هایی هستند که با توجه به میزان آلودگی هوا سرعت چرخش فن را کم و زیاد می کنند.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com